در مقابل تصاویر خلق شده او که به صورت وارونه در معرض دید گذاشته شده، گوی شیشهای کوچکی نیز گذاشته شده تا پس از شکسته شدن نور در پی عبور از گوی، تصویر نهایی برعکس شود و رنگهای قرقرههای نخی به شکل پیکسلهای کوچکی در کنار هم به صورت تصویر نهایی تابلو بهتر مشاهده و درک شود. یکی از این آثار بازآفرینی تابلوی معروف «شام آخر» است.
(جام جم سرا/ ترجمه: زری حسینزاده/ مای مدرنمت+ د ورا اسپر بر)
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با خشایار راد، بازیگر سریالهای خاطرهانگیز تلویزیون